
Marketing je povinný dodržiavať všetky nové trendy a spôsoby rozvoja. Dnes je ABM jednou z najpopulárnejších marketingových schém. V skutočnosti teraz nikoho nikoho neprekvapí rozsiahlym obchodným rozvojom zameraným na masovú spotrebu, v tejto fáze sa individuálny marketing považuje za cennejší. Jeho cieľom je upútať pozornosť budúcich spotrebiteľov. Práve tomuto druhu individuálneho marketingu sa dnes na trhu darí, darí sa mu obchádzať všetky prekážky a úskalia na ceste vývoja.

Poďme sa na chvíľu ponoriť do sveta budúcnosti a predstavme si, čo to môže byť. Ulice budú plné robotických pracovníkov, s ktorými sa môžete rozprávať. Bude pre vás ľahké hovoriť s ním a naopak porozumieť jeho zámerom, túžbam a preferenciám? Robot vám môže povedať, že sa venuje vývoju pohľadníc a snaží sa nájsť perfektné slová blahoželania a vzory, ktoré prilákajú kupujúceho. Možno vás dokonca požiada o radu v tejto veci.