Video obsah je dnes jednou z najsilnejších marketingových stratégií. Vďaka videoreklame takmer všetky kanály sociálnych médií, ako sú Facebook, Instagram, Twitter a ďalšie, priniesli revolúciu do koncepcie marketingu. Štatistiky ukazujú, že 82 % všetkých používateľov Twitteru sleduje video obsah. Ak použijete video ako súčasť svojej marketingovej stratégie, určite zvýšite mieru konverzie. Videá s farebnou grafikou a animáciami sú pre ľudí atraktívne. Okrem toho bude mať video oveľa viac zobrazení, ak obsahuje to, čo ľudia potrebujú. 

Dôležitosť videí v PPC je nepopierateľná

Objem kľúčových slov sa zvyšuje a každý deň sa vytvára veľké množstvo obsahu. Návratnosť investícií do PPC sa môže znížiť a bude ťažké udržať krok s konkurenciou. A táto konkurencia bude v budúcnosti ešte tvrdšia.

Videá AdWords si vyžadujú oveľa menej úsilia, ale viac kreativity. Preto má každý z nich jedinečnú úroveň kreativity, ktorá ho odlišuje od ostatných. Okrem toho pozornosť moderného človeka trvá menej ako 8 sekúnd.

A ak sa človeku obsah nepáči, nebude pokračovať v kontakte s vašou značkou. Dobre skomponované video v kombinácii so zaujímavými informáciami o značke poskytuje vyššiu mieru konverzie PPC a leadov. Existujú aj ďalšie dôvody, ktoré odôvodňujú účinnosť videomarketingu:

Videá sa spoločnosti Google páčia

Každý chce mať vyššie umiestnenie v Google. Odkedy spoločnosť Google kúpila službu YouTube, videá majú iný vplyv na umiestnenie vo vyhľadávači. Videoreklamy navyše predlžujú čas, ktorý na nich každý spotrebiteľ strávi. Tým sa predlžuje čas zobrazenia, a tým sa zvyšuje hodnotenie vašej značky.

Video zvyšuje konverzie

Videá sú pútavým obsahom. Zvyšujú mieru konverzie až o 80 %. Väčšina ľudí, ktorí venujú veľa pozornosti sledovaniu videí, si neskôr produkt zakúpi.

Sledovanie videí je pútavejšie

Ľudia majú tendenciu vyhýbať sa textom, ktoré sú príliš nudné. Sledovanie pútavého videa, ktoré kreatívne sprostredkúva informácie, má väčšiu pravdepodobnosť, že ľudia začnú konať. Videá sú zároveň oveľa zrozumiteľnejšie a vytvárajú priaznivejšiu mienku o značke.

Video obsah sa ľahko zdieľa

Používatelia sú ochotní zdieľať na sociálnych sieťach všetko, čo ich zaujíma. Efektívny a pútavý obsah, ktorý uspokojuje potreby zákazníkov, ich vždy priláka. Radi sa delia, a ak nájdu niečo, čo ich osloví, podelia sa o to s kýmkoľvek. Videá sú obsahom, ktorý sa dá zdieľať a ktorý by chcel vidieť každý. Každý deň sa na sociálnych sieťach zdieľa viac ako 1 miliarda videí. A to znamená, že používatelia uprednostňujú videá pred nudným obsahom a článkami.

Ako vytvoriť dojem pomocou videí

Videá a reklamy by mali byť zamerané na konkrétne publikum.  Ak chcete, aby boli vaše videá účinnejšie, musíte definovať kategóriu používateľov, na ktorých sa majú zamerať. Uistite sa, že sú vaše videá dobre spracované a upútajú pozornosť publika už v prvých 10 sekundách. 

Na upútanie pozornosti publika možno použiť infografiky, štatistiky, kreatívne kresby a iné techniky. Keď sú niektoré správy prezentované humorným spôsobom, používatelia to milujú.

Vytvorte krátke video, ktoré bude v danom čase informovať o aktuálnych informáciách. Scenáre niekoľkokrát upravte a ponechajte si len to, čo je pre vaše publikum najdôležitejšie. Nezabudnite pridať ďalšiu grafiku a umelecké diela, aby ste vytvorili pôsobivejšie video.

Budúcnosť videa a videoreklamy

Používanie videí nepochybne povedie k zvýšeniu vašich príjmov. Dnešní ľudia sa začínajú orientovať na digitálne technológie a ich kreatívne myslenie sa mení spolu s dobou. 

Svet virtuálnej reality sa vyvíja a video poskytuje obrovský zážitok. Zjednodušením zložitých konceptov pomocou animácie môžete k svojej značke pritiahnuť viac pozornosti publika. V nasledujúcich rokoch budete musieť vytvoriť úplne inú marketingovú stratégiu a zaviesť video ako jej súčasť.

 

FacebookMySpace TwitterDiggDeliciousStumbleuponGoogle BookmarksRedditNewsvineLinkedinRSS FeedPinterest
Pin It