Agentúra pre integrované riešenia digitálnej výkonnosti predviedla nový technologický vývoj, ktorý inzerentom poskytuje kľúč k prediktívnej SEO optimalizácii, týždenným údajom o podieloch vo vyhľadávaní a sledovaniu dopytov digitálnych spotrebiteľov. Spoločnosť tvrdí, že tento vývoj predstavuje významný posun v potenciáli trhu s výkonmi a je navrhnutý tak, aby vyplnil medzery, ktoré vznikli v dôsledku kombinácie súborov údajov a zdrojov presahujúcich ich súčasné možnosti. Spoločnosť MediaVision uviedla na trh tri produkty, ktorých hlavnou silnou stránkou je platforma Predict SEO.
Stalo sa tak po tom, čo špecialisti na analýzu údajov a vývoj spoločnosti MediaVision 12 mesiacov spolupracovali s globálnym maloobchodným predajcom New Look, aby zabezpečili, že technológia bude zodpovedať reálnym obchodným potrebám, čo viedlo k pôsobivému rastu tržieb spoločnosti New Look. Navyše za túto spoluprácu získala spoločnosť ocenenie v kategórii Najlepšie využitie dát.
Platforma Predict SEO využíva aktuálne údaje, ktoré posúvajú SEO nad rámec tradičných reaktívnych a proaktívnych zložiek a pomáhajú identifikovať perspektívy a rozvíjať obsah skôr, aby spoločnosť mohla získať vysoké pozície.
Okrem toho táto technológia umožňuje značkám elektronického obchodu maximalizovať výhody celého cyklu dopytu zákazníkov a generovať tak ďalšie príjmy. Robí to v štyroch kľúčových oblastiach:
- Identifikácia zmien v dopyte v skoršej fáze
- Lepšie zosúladenie ponuky a dopytu na úrovni produktov a kategórií
- Poskytuje tímom nástroje, ktoré potrebujú na maximalizáciu efektívnosti pri vyhľadávaní, výkone, propagácii a akvizícii.
- Vytvorením nového hnacieho motora rastu, ktorý zabezpečí, že SEO bude vnímané ako kľúčový investičný kanál a nie len ako hygienický nástroj.
K nástroju Predict SEO je pripojený program, ktorý poskytuje týždenné údaje, takže značky sa môžu navzájom porovnávať, ako aj analyzovať a porovnávať podrobnosti za určité obdobie. To sa výrazne líši od mesačných správ, ktoré poskytujú existujúce priemyselné nástroje.
Nielenže zachytáva potenciál značky a analyzuje jej relevantnosť, ale odhaľuje aj konkurenčné prostredie na úrovni značky aj produktu a hodnotí okamžitý vplyv prebiehajúcich marketingových investícií, čo umožňuje lepšie upravovať kampane a nadväzovať kontakty.
Okrem toho MediaVision sleduje požiadavky na vyhľadávanie v reálnom čase podľa značky a trhových podmienok, a to mnohonásobne rýchlejšie ako verejne dostupné údaje. To podporuje maloobchodné značky rýchlym poskytovaním aktuálnych a spoľahlivých informácií o trhu, takže sa môžete rozhodovať s istotou.
Len málo štandardných nástrojov dokáže riešiť výzvy, ktorým značky čelia na dnešných trhoch elektronického obchodu. Teraz však spoločnosti získajú nový nástroj, ktorý im umožní riešiť najťažšie problémy zákazníkov vo všetkých fázach ich spokojnosti.
Klasická stratégia SEO je kombináciou reaktívnej a proaktívnej, ale nové technológie spoločnosti MediaVision priniesli prediktívnu analýzu, ktorá ovplyvňuje, ako začnete a na čo sa zameriate.
To ďalej zlepšilo ostatné činnosti a celkový vplyv na rast predaja bol značný.