Základy marketingového výskumu v jednoduchom jazyku

V istom zmysle je prieskum trhu všeobecným pojmom na zisťovanie toho, čo priemysel potrebuje. Mali by ste poznať požiadavky na dané veci. Kto má záujem o vaše služby? Poďme si urobiť štúdiu, aby sme zistili, čo tým myslím.

Čo to znamená?

Marketingový výskum je spôsob, ako osloviť priemyselných zákazníkov, dozvedieť sa viac o produktoch, ktoré zákazníci požadujú, a odkiaľ pochádzajú. Vďaka správnym ľuďom a informáciám môžu spoločnosti stáť na vlastných nohách na trhu, aby vykonali tento výskum a pripravili sa na budúcnosť. Prieskum trhu môže odpovedať na mnoho otázok špecifických pre dané odvetvie, ale je nepravdepodobné, že by sa investori pri získavaní informácií o svojich zákazníkoch spoliehali na spoločnosť Crystal ball. Výskumníci trhu robia veľa prieskumov trhu a môže trvať týždne alebo mesiace, kým lepšie pochopia danú oblasť podnikania.

Iba čiastočný prieskum v tejto oblasti vám však pomôže pochopiť, kto sú vaši zákazníci a ako ich môžete merať bez iného plánu.

Samozrejme sa môžete rozhodovať na základe svojich skúseností so svojimi klientmi. Pamätajte, že tento typ štúdia prevažuje nad výhodami týchto metód.

Máme 2 problémy:

1. Aj vaši rivali spolupracujú s klientmi. Vaše aktíva sú rýchlejšie ako konkurencia. Odpovedanie na ťažké otázky je veľkou odmenou.

2. Vaši klienti nereflektujú vzťah na trhu ako celku. Ukazujú, ako podiel na trhu prirodzene priťahuje vašu značku.

Prečo je to také dôležité?

Marketingová štúdia vám umožňuje zistiť údaje od ľudí, ktorých pozorne sledujete, a naučiť sa, ako pomocou poznatkov porozumieť správaniu zákazníkov. Potom môžete vylepšiť svoje podnikanie a získať celkový obraz.

Pozrime sa na príklady:

● Chovanie zákazníka týkajúce sa konkrétnej položky, produktu alebo značky

● Potrebujete investičné podnikanie?

● Namiesto reklamy alebo marketingu (geografického alebo online)

● Klienti nie sú spokojní alebo nestačí na predaj

● Chovanie produktu alebo služby

Nájdenie odpovedí na tieto otázky založené na dôkazoch vám môže pomôcť riadiť podnikanie.

Druhy marketingovej štúdie

Aby sme vám poskytli prehľad o prieskume trhu, môže to byť kvalita alebo kvantita prieskumu, ktorý ste vykonali, a to, čo sa snažíte dozvedieť o vašom odbore. Kvalitatívny výskum má záujem myslieť všeobecne a zistiť, čo si trh myslí o produktoch dostupných na danom trhu. Komplexné vyhľadávanie údajov a hľadanie spôsobov, ako ich navzájom prepojiť. Diskutujte o štyroch rôznych druhoch prieskumu trhu, ktoré môžete urobiť, možných cieľoch a o tom, ako vám prieskum môže pomôcť lepšie porozumieť trhu.

Konverzácia

Konverzácia je komunikácia s rovnakou osobou a zákazníkom vo vašej spoločnosti. Môžete sa opýtať osobne alebo telefonicky. Váš kontakt môže odpovedať na otázky o nich, aby vám pomohol vytvoriť si vlastný obraz. Fotografie nakupujúceho ilustrujú vek, rozpočet, pracovné požiadavky klienta, problémy, ktorým čelí na pracovisku a podobne. Ak už máte profil kupujúceho, môžete si zvyčajne zvoliť svoju marketingovú stratégiu, od doplnkového formulára pre váš produkt až po inzerciu na vašom webe.

Cieľová skupina

Cieľové skupiny sú kontroverzné, ale medzitým zhromaždíte veľké skupiny, aby ste odpovedali na bežnú otázku. Medzi základné skupiny patria ľudia, ktorí majú pre vášho klienta aspoň jednu charakteristiku - napríklad vek alebo práca. Tento typ prieskumu trhu vám poskytuje prehľad o rôznych druhoch výrobkov alebo produktoch špecifických pre daný trh. Môžete sa opýtať skupinového centra na otázky o vašich službách (a získať ich) a použiť skupinové nápady na rozvoj týchto služieb.

Štúdium

Štúdium je forma skúšky, ktorú je možné distribuovať e-mailom alebo mobilným telefónom. Poštou. Môžete poslať e-mail. Zúčastnite sa prieskumu. Štúdia sa môže zamerať na klientov, ktorí si kúpili tovar na vašom webe alebo sú pridružení k vašej spoločnosti. Spokojnosť klienta je možné merať pomocou príslušnej štúdie. Môžete položiť otázku ako: „Ako ste problém vyriešili?“

Druhý údaj

Kľúčovými zdrojmi informácií sú rozhovory, cieľové skupiny a výskum. Verejné informácie, online a offline, sociálne informácie, ktoré odrážajú vaše odvetvie. Zahŕňa konkurenčné webové stránky, stránky sociálnych médií, obchodné časopisy, správy z trhu a demografické údaje. Ďalšie informácie môžu byť užitočné pri hľadaní vecí, ktoré sú na trhu známe ako spoločnosti ponúkajúce tovar. Váš marketingový prieskum nezahŕňa všetky vyššie uvedené zdroje. Informácie, ktoré zhromažďujeme, závisia od potrieb a záujmov vášho podnikania.

FacebookMySpace TwitterDiggDeliciousStumbleuponGoogle BookmarksRedditNewsvineLinkedinRSS FeedPinterest
Pin It