Marketing je povinný dodržiavať všetky nové trendy a spôsoby rozvoja. Dnes je ABM jednou z najpopulárnejších marketingových schém. V skutočnosti teraz nikoho nikoho neprekvapí rozsiahlym obchodným rozvojom zameraným na masovú spotrebu, v tejto fáze sa individuálny marketing považuje za cennejší. Jeho cieľom je upútať pozornosť budúcich spotrebiteľov. Práve tomuto druhu individuálneho marketingu sa dnes na trhu darí, darí sa mu obchádzať všetky prekážky a úskalia na ceste vývoja.
ABM je sama o sebe marketingový tok, ktorý sa skladá z niekoľkých smerov a modelov.
Predstavujeme vám TOP 5 najdôležitejších a najpopulárnejších marketingových modelov tohto roku!
# 1: Viacnásobné pobyty v ABM
V minulosti sa tento typ marketingu zameriaval napríklad na osobnú komunikáciu s potenciálnymi zákazníkmi. Podpisovanie zmlúv sa uskutočňovalo pri osobnom opätovnom stretnutí na akciách. Nedávna štúdia však zistila, že iba 17% opakujúcich sa zákazníkov B2B sa s dodávateľmi skutočne stretáva vôbec.
Aby sa tomu zabránilo, marketingoví pracovníci ABM sa pri generovaní potenciálnych zákazníkov spoliehajú predovšetkým na viackanálový prístup. Zahŕňa platformy ako LinkedIn a Twitter, ako aj ďalšie platformy sociálnych médií. Používajte ďalšie prvky, ako sú chat a textové správy, e-maily a hovory (teraz je to ZOOM), zabudované do webových stránok spoločnosti.
Vďaka viackanálovému prístupu môžete využiť túto príležitosť osobnej komunikácie s potenciálnymi zákazníkmi, aj keď sú tradičné metódy obmedzené na konkrétny manažment.
# 2: Na ABM dohliadajú predajné tímy
Podľa prieskumu, ktorý obsahuje takmer všetko, sa predpokladá, že medzi spomenutými obchodnými procesmi sa len málo delí medzi predaj a marketing. Pretože rozdiel medzi predajom je taký malý, predajné tímy sa stávajú aktívnejšími účastníkmi procesu.
Tento trend má zmysel, pretože predajný tím už vie, čo sa dá dosiahnuť. Je ľahké dokončiť predaj na základe obrovských výhod procesu predaja, pretože tieto predajné tímy musia byť schopné zúčastniť sa na marketingových aktivitách spolu s nimi. Pomáha tiež preukázať hodnotu tohto úsilia pri uľahčovaní ich spojenia s výsledkami predaja. Samozrejme, nebude ľahké dosiahnuť tento bod pri predaji spotrebných úverov, ale tento trend predaja bude určite populárny.
# 3: Hlavným ukazovateľom úspechu ABM je stupnica
Prispôsobenie ABM tržbám pomáha predajcom preukázať efektívnosť ich úsilia, celková miera úspešnosti sa však stále líši podľa rozsahu. Väčšina marketingových pracovníkov B2B to používa ako znak marketingového prínosu.
Rozsiahle vytváranie odkazov na nové diely, nárast prilákania zákazníkov a rýchlosť distribúcie ukazujú, aký efektívny je tento druh marketingu. Ťažiskom budú poskytovatelia údajov, ktorí pri generovaní týchto čísel vytvoria ďalšie potenciálne ciele. Dobrí poskytovatelia služieb B2B sú hybnou silou mnohých úspešných marketingových spoločností, pretože títo poskytovatelia služieb vytvárajú viacformulárnu komunikáciu a ľahko sa dostanú k manažérom za bonusy.
# 4: Popularizujte trend spoľahlivým B2B
Táto technológia je iba na začiatku svojho vývoja. Ale už teraz môžete vidieť jeho potenciál a produktivitu. Spolupráca medzi poskytovateľmi služieb a obchodníkmi je úplne prijateľná, pretože odborníci z oblasti B2B chcú, aby spoľahliví a viditeľní zákazníci zostali v kontakte. Vplyv maloobchodu môže byť tiež zdrojom výnosov pre vplyvných podnikateľov z oblasti B2B, rovnako ako spotrebiteľské spoločnosti majú partnerstvá. Predajcovia sledujú svoje znalosti a predajcovia systému majú výkonný kanál na prístup k jednotlivým účtom ABM.
Ako sme však už uviedli, tento trend sa v súčasnosti zvyšuje. Je to spôsobené viackanálovým marketingovým úsilím a niektorí predajcovia B2B zatiaľ tieto dve stratégie nevyužívajú v plnej miere. Je to najlepšia voľba pre obchodníkov.
# 5: Individuálny prístup
Posledným trendom spoločnosti ABM je kombinácia produktov obsahového marketingu zameraných na poskytovanie cieleného obsahu jednotlivým potenciálnym zákazníkom.
Obchodníci nie sú len o prispôsobení obsahu konkrétnej role odvetvia alebo spoločnosti a prispôsobení štýlu párovania, ktorý už v marketingovom svete prevláda. Redizajn obsahu tiež pomáha obchodníkom s obsahom pridávať ich prvky do marketingu obsahu počas výroby.
Ak na centrálne vytváranie svojho obsahu používate ABM, môžete získať oveľa hlbšiu úroveň personalizácie, ako by ste očakávali v počiatočných fázach procesu vytvárania obsahu.
V súčasnosti je táto oblasť jednou z najdôležitejších. Vzhľadom na smerovanie marketingu a neustálu potrebu marketingových správ. ABM je veľmi dynamický priestor, ktorý sa rýchlo rozvíja a rastie. Do konca roku 2021 sa v tejto oblasti očakávajú nové super trendy.