Spoločnosť App Annie uskutočnila štúdiu o záujme používateľov o mobilné aplikácie v roku 2021 a zistila, že používatelia v priebehu roka minú v obchodoch s aplikáciami pre iOS a Google Play o 20,5 % viac peňazí ako vlani - 135 miliárd dolárov oproti 112 miliardám dolárov, uvádza sa v tlačovej správe spoločnosti.

Do konca roka 2021 si používatelia stiahnu takmer 140 miliárd nových aplikácií - o 10 miliárd viac ako v roku 2020.

Kľúčové zistenia štúdie:

Používatelia iOS investujú do aplikácií viac peňazí - 65 centov za každý dolár.

Najviac míňajú hráči, ktorí prinášajú približne 60 % príjmov z iOS a takmer 80 % príjmov z Google Play.

Najobľúbenejšou aplikáciou sociálnej siete z hľadiska výdavkov používateľov je TikTok.

Podľa prognóz analytikov App Annie v roku 2022 zarobia aplikácie sociálnej siete 9 miliárd dolárov, čo je o 82 % viac ako v roku 2020.

Dynamika sťahovania je opačná ako výdavky - dominuje v nej Google Play. Analytici App Annie predpokladajú, že do konca roka 2021 sa len zo služby Google Play stiahne viac ako 100 miliárd mobilných aplikácií.

Úplná verzia správy App Annie bude zverejnená v januári 2022.

 

FacebookMySpace TwitterDiggDeliciousStumbleuponGoogle BookmarksRedditNewsvineLinkedinRSS FeedPinterest
Pin It