37 % značiek vynaloží v tomto roku viac prostriedkov na e-mailový marketing. E-mailový marketing je výkonný nástroj. V skutočnosti ide o jednu z najúčinnejších foriem marketingu v súčasnosti. Podľa spoločnosti Litmus viac ako tretina obchodníkov (36,7 %) plánuje tento rok zvýšiť výdavky na e-mailový marketing. Väčšina týchto značiek zároveň očakáva nárast do 15 % a 7,0 % sa domnieva, že nárast bude vyšší ako 15 %.
Na začiatku pandémie COVID-19 došlo k zníženiu rozpočtu, pričom 35 % obchodníkov uviedlo, že výrazne znížili svoj rozpočet.
Integrácia e-mailov s inými marketingovými nástrojmi je najrýchlejšie rastúcim segmentom pre týchto marketingových odborníkov, pričom 35,8 % z nich uvádza plánovaný rast v roku 2022. Je to preto, že spoločnosti sa musia vyrovnať s novým nákupným správaním, ktoré často využíva kombináciu online a offline kanálov.
Snahy spoločnosti Apple o ochranu údajov však znamenajú, že schopnosť inzerentov merať účinnosť e-mailových kampaní je ohrozená. Publikum tiež trávi čoraz menej času čítaním e-mailov, čo sťažuje prácu marketérov.
E-mailový marketing je však pre väčšinu spoločností čoraz dôležitejší - môže byť účinným spôsobom, ako zlepšiť prvotné údaje a zabezpečiť personalizáciu správ.
Globálny marketing sa vyvíja. Značky venujú čoraz viac času a peňazí e-mailovému marketingu, pretože je to jedna z najlepších metód udržiavania kontaktu so spotrebiteľmi.