
Myšlienka reklamy vo vyhľadávačoch, skrátene SEO, vznikla s prvými komerčnými vyhľadávačmi a dodnes je jednou zo základných disciplín online marketingu. S rýchlym rozvojom online kanálov, zavádzaním automatizácie a umelej inteligencie a trendmi v oblasti mobilných zariadení, sociálnych médií a personalizácie sa vynára otázka, akú úlohu bude SEO zohrávať v modernom marketingovom prostredí.

Ako sa ten či onen reklamný banner dostane na obrazovku, je pre väčšinu ľudí nepochopiteľné. Existuje niekoľko mýtov, od odpočúvania až po samo určovanie údajov, a my ich vyvrátime. Reklama, najmä online reklama, je pre mnohých stále uzavretou knihou. Dokonca ani marketéri nemôžu mať úplný prehľad - spoločnosti Google, Facebook a spol. nie sú práve známe svojou komplexnou transparentnosťou. Podrobne sme sa pozreli na šesť bežných reklamných mýtov.

Čo je to digitálna transformácia, ako digitálna transformácia zmenila marketingové odvetvie a aké zručnosti by mal váš marketingový tím rozvíjať, aby v budúcnosti úspešne budoval lojalitu zákazníkov? Digitálna transformácia je jednou z najdôležitejších tém v marketingu. Nejde len o technológie, ale aj o ľudí, procesy, údaje, analytiku a stratégie. Digitálny marketing nielenže mení spôsob, akým zákazníci komunikujú s vašou značkou, ale mení aj celý marketingový proces.

Agentúra pre integrované riešenia digitálnej výkonnosti predviedla nový technologický vývoj, ktorý inzerentom poskytuje kľúč k prediktívnej SEO optimalizácii, týždenným údajom o podieloch vo vyhľadávaní a sledovaniu dopytov digitálnych spotrebiteľov. Spoločnosť tvrdí, že tento vývoj predstavuje významný posun v potenciáli trhu s výkonmi a je navrhnutý tak, aby vyplnil medzery, ktoré vznikli v dôsledku kombinácie súborov údajov a zdrojov presahujúcich ich súčasné možnosti. Spoločnosť MediaVision uviedla na trh tri produkty, ktorých hlavnou silnou stránkou je platforma Predict SEO.

Zahraničné spoločnosti v Číne sú menej optimistické ako pred rokom. Aké sú najväčšie výzvy? Rok môže veľa zmeniť. Zatiaľ čo v roku 2020/21 spoločnosti stále uvádzali ako tri najväčšie výzvy pre podnikanie obmedzenia prístupu na internet, nízku rýchlosť cezhraničného internetu a administratívne prekážky, v aktuálnom prieskume sa uvádzali: preferenčné zaobchádzanie pre miestne spoločnosti, právna neistota a obmedzenia vyplývajúce z environmentálnych predpisov.

Cieľom marketingu nehnuteľností je zvýšiť investičnú atraktívnosť nehnuteľnosti pre investora, nájomcu, skutočného kupujúceho a ďalšie cieľové skupiny, ktoré môžu nehnuteľnosť po jej odovzdaní využívať. Použitie marketingu je spojené so začatím prác na nehnuteľnosti. Marketingové aktivity sa zároveň udržiavajú vo všetkých fázach životného cyklu. Inými slovami, marketing nehnuteľnosti sa využíva od momentu, keď sa nápady zrodia, až po ich realizáciu s ukončením fázy výstavby.