
Video obsah je dnes jednou z najsilnejších marketingových stratégií. Vďaka videoreklame takmer všetky kanály sociálnych médií, ako sú Facebook, Instagram, Twitter a ďalšie, priniesli revolúciu do koncepcie marketingu. Štatistiky ukazujú, že 82 % všetkých používateľov Twitteru sleduje video obsah. Ak použijete video ako súčasť svojej marketingovej stratégie, určite zvýšite mieru konverzie. Videá s farebnou grafikou a animáciami sú pre ľudí atraktívne. Okrem toho bude mať video oveľa viac zobrazení, ak obsahuje to, čo ľudia potrebujú.

Digitálny marketing je mechanizmus interakcie s používateľom prostredníctvom špecifických digitálnych kanálov, ako sú smartfóny, počítače, tablety, televízia. Okrem toho je digitálny marketing prítomný aj v offline kanáloch vo forme odkazov na zdroje v elektronickej podobe a qr kódov.

Čo by ste mali a nemali robiť v marketingu pre vedúcich pracovníkov v oblasti IT. Na minuloročnom výročnom summite ROI v Londýne vystúpili ako panelisti dvaja vedúci pracovníci v oblasti IT z rôznych odvetví - neziskovej organizácie a veľkého ropného priemyslu. Hoci zastupovali úplne opačné odvetvia, v spôsobe, akým panelisti skúmali IT riešenia a prijímali rozhodnutia, ktoré nakoniec viedli k nákupu IT, bolo mnoho podobností.

Ako často vykonávate dôkladnú analýzu marketingovej stratégie vašej spoločnosti? Ročný marketingový plán vám umožní nastaviť správny kurz pre obchodné ciele vašej spoločnosti. Považujte ho za výhľadový plán, ktorý určuje správny smer pre kampane, ciele a rozvoj vášho tímu. Absencia takéhoto plánu môže viesť k neporiadku a je takmer nemožné vypočítať rozpočet potrebný na projekty, prijímanie zamestnancov a outsourcing počas roka.

37 % značiek vynaloží v tomto roku viac prostriedkov na e-mailový marketing. E-mailový marketing je výkonný nástroj. V skutočnosti ide o jednu z najúčinnejších foriem marketingu v súčasnosti. Podľa spoločnosti Litmus viac ako tretina obchodníkov (36,7 %) plánuje tento rok zvýšiť výdavky na e-mailový marketing. Väčšina týchto značiek zároveň očakáva nárast do 15 % a 7,0 % sa domnieva, že nárast bude vyšší ako 15 %.

Spoločnosť App Annie uskutočnila štúdiu o záujme používateľov o mobilné aplikácie v roku 2021 a zistila, že používatelia v priebehu roka minú v obchodoch s aplikáciami pre iOS a Google Play o 20,5 % viac peňazí ako vlani - 135 miliárd dolárov oproti 112 miliardám dolárov, uvádza sa v tlačovej správe spoločnosti.
Do konca roka 2021 si používatelia stiahnu takmer 140 miliárd nových aplikácií - o 10 miliárd viac ako v roku 2020.