
Z praktického hľadiska možno pri propagácii služieb rozlíšiť tri základné smery: vytvorenie hmotnej reprezentácie služby (vydanie kreditnej karty), spojenie nehmotnej služby s reálnym predmetom (práca poisťovní a organizácií), nadviazanie komunikácie s predajcom služby a jej spotrebiteľom. V oblasti služieb zvyšuje úlohu medziľudských vzťahov prítomnosť úzkych vzťahov medzi výrobcom a spotrebiteľom. Zamestnanci servisnej firmy by mali byť vyškolení na interakciu so spotrebiteľmi vo fáze predaja a poskytovania služby, platby a doručenia.

Marketing služieb je činnosť zameraná na uspokojovanie potrieb spotrebiteľov a generovanie príjmov pre firmu, ktorej výsledkom je vytváranie dopytu po nehmotných statkoch. Medzi marketingom výrobkov a služieb a neziskovými aktivitami existuje niekoľko dôležitých rozdielov. Okrem toho existujú určité rozdiely medzi marketingom služieb a neziskovým marketingom.

Spôsob, akým predávate svoju firmu alebo produkt, môže mať významný vplyv na úspech vašej marketingovej kampane. Výber medzi dvoma najpopulárnejšími marketingovými riešeniami závisí od typu vašej firmy a produktov, ktoré predávate, ako aj od typu zákazníkov, ktorých chcete prilákať. Cieľom transakčného marketingu je zabezpečiť jednorazový predaj od veľkého počtu zákazníkov, zatiaľ čo "marketing vzťahov" je určený na podporu opakovaných nákupov od určitej skupiny zákazníkov.

Reklamný priemysel vždy veľmi rýchlo prijímal nové technológie, pretože nové technológie ponúkajú nové spôsoby, ako prilákať nové publikum. Pomocou virtuálnej reality (VR) a rozšírenej reality (AR) možno vytvárať umelé svety. Rozšírená realita vám umožní vidieť veci, ktoré ste si mohli len predstaviť. Či už sa chce používateľ preniesť do doby dinosaurov alebo letieť do svojej novej kuchyne: s VR a AR je to vždy možné.

Obsah je predpokladom úspešného podnikania. Príspevky na blogu sú jednou z možností obsahu. Na zvýšenie povedomia o značke možno použiť viac ako tucet typov obsahu, ako sú e-maily, videá, príspevky na sociálnych sieťach, podcasty, infografiky a iné vizuálne materiály. Bez obsahových operácií sa však takýto materiál pravdepodobne nevytvorí, neuverejní ani nezverejní. A na čo je dobrý príspevok na blogu, keď ho nikto nečíta?

Video obsah je dnes jednou z najsilnejších marketingových stratégií. Vďaka videoreklame takmer všetky kanály sociálnych médií, ako sú Facebook, Instagram, Twitter a ďalšie, priniesli revolúciu do koncepcie marketingu. Štatistiky ukazujú, že 82 % všetkých používateľov Twitteru sleduje video obsah. Ak použijete video ako súčasť svojej marketingovej stratégie, určite zvýšite mieru konverzie. Videá s farebnou grafikou a animáciami sú pre ľudí atraktívne. Okrem toho bude mať video oveľa viac zobrazení, ak obsahuje to, čo ľudia potrebujú.