Digitálny marketing je mechanizmus interakcie s používateľom prostredníctvom špecifických digitálnych kanálov, ako sú smartfóny, počítače, tablety, televízia. Okrem toho je digitálny marketing prítomný aj v offline kanáloch vo forme odkazov na zdroje v elektronickej podobe a qr kódov.
Čo by ste mali a nemali robiť v marketingu pre vedúcich pracovníkov v oblasti IT. Na minuloročnom výročnom summite ROI v Londýne vystúpili ako panelisti dvaja vedúci pracovníci v oblasti IT z rôznych odvetví - neziskovej organizácie a veľkého ropného priemyslu. Hoci zastupovali úplne opačné odvetvia, v spôsobe, akým panelisti skúmali IT riešenia a prijímali rozhodnutia, ktoré nakoniec viedli k nákupu IT, bolo mnoho podobností.
Ako často vykonávate dôkladnú analýzu marketingovej stratégie vašej spoločnosti? Ročný marketingový plán vám umožní nastaviť správny kurz pre obchodné ciele vašej spoločnosti. Považujte ho za výhľadový plán, ktorý určuje správny smer pre kampane, ciele a rozvoj vášho tímu. Absencia takéhoto plánu môže viesť k neporiadku a je takmer nemožné vypočítať rozpočet potrebný na projekty, prijímanie zamestnancov a outsourcing počas roka.
37 % značiek vynaloží v tomto roku viac prostriedkov na e-mailový marketing. E-mailový marketing je výkonný nástroj. V skutočnosti ide o jednu z najúčinnejších foriem marketingu v súčasnosti. Podľa spoločnosti Litmus viac ako tretina obchodníkov (36,7 %) plánuje tento rok zvýšiť výdavky na e-mailový marketing. Väčšina týchto značiek zároveň očakáva nárast do 15 % a 7,0 % sa domnieva, že nárast bude vyšší ako 15 %.
Spoločnosť App Annie uskutočnila štúdiu o záujme používateľov o mobilné aplikácie v roku 2021 a zistila, že používatelia v priebehu roka minú v obchodoch s aplikáciami pre iOS a Google Play o 20,5 % viac peňazí ako vlani - 135 miliárd dolárov oproti 112 miliardám dolárov, uvádza sa v tlačovej správe spoločnosti.
Do konca roka 2021 si používatelia stiahnu takmer 140 miliárd nových aplikácií - o 10 miliárd viac ako v roku 2020.
V roku 2021 sa akcie Pinterestu strojnásobili, ale na pozadí úspechu spoločností Tesla a Zoom Video Communications im takmer nikto nevenoval pozornosť. Myslíme si, že akcie by mohli byť zaujímavé na kúpu, a to aj napriek ich takmer 60 % prepadu od februára do decembra tohto roka. Zvesti o tom, že spoločnosť PayPal by mohla kúpiť Pinterest za 70 USD za akciu, na chvíľu podporili záujem o jej akcie. Vzhľadom na predpokladaný viac ako 2-násobný rast čistého zisku Pinterestu v roku 2021 sa zdá byť ocenenie spoločnosti na úrovni 32,8x P/E 2021E neopodstatnene podhodnotené.